perjantai 23. marraskuuta 2012

Mummo Mylläkkäpäivillä

Retrokankaisiin en taida kyllästyä ikinä. Fida hinnoittelee ns. retron (etenkin kankaat) melko korkeisiin hintoihin, joten Fidan Mylläkkäpäivät ovat parasta aikaa tehdä hieman edullisempia löytöjä, koska silloin kaikista tuotteista saa -50 % alennuksen. Tosin alennuspäivillä Fidoissa käy hirveä kuhina. Itse en viime viikon mylläköistä löytänyt kuin kauniin punaisen joulukuusen jalan, mutta taaperon mummo onnistui kartuttamaan kangasvarastoani näillä:


Tämä jouluinen kangas pääsee parvekkeen ruokapöydän joululiinaksi. Kangas on uudenveroinen ja hinta oli 4 euroa.


Myös tämä vihreä pyöreä pöytäliina pääsee parvekkeelle pienen pöydän somistukseksi, hinta oli 4,25 e.


Ja tämä ihana kukkakangas tuo mieleen muistoja omasta mummolasta. Se jää vielä kaappiin odottelemaan inspiraatiota. Hinta oli Mylläkkäpäivillä 2,50 e.

Täytyy kyllä antaa tunnustusta mummolle! Hän on jo erinomaisesti oppinut tekemään löytöjä minun makuuni. Olen ahkerasti yrittänyt kouluttaa myös  muita sukulaisia, ja usein tavarat kierrätetäänkin ensin minun nähtäväksi, ennen kuin annan luvan laittaa niitä eteenpäin.


3 kommenttia:

  1. Olispa mullaki mummo joka löytäis mulle mun tyylisiä kankaita. Mun äiti on joskus yrittänyt, innoissaan toi mulle jotain retrokankaita jotka sitten ei ollutkaan niin retroja...

    VastaaPoista
  2. Joo tuo mummo on itseasiassa äitini, mutta hänet on nyt ylennetty mummoksi lapsenlapsien myötä :) Kiva blogi myös sulla, täytyy seurailla :)

    VastaaPoista
  3. Mamma ja pappa mun blogissa tarkottaa kans mun äitiä jä isää. Ylennykset saaneet nekin. Mun oli pakko laittaa kännykkäänkin ne mamma ja pappa -nimillä, mukula oli ihan sekasin kun ajatuksissani mutisin että isä soittaa, vaikka sille se on pappa.
    Juu tervetulloo seurailemaan. :-)

    VastaaPoista