sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Onnea voittajalle!

Arvonta on nyt suoritettu. Arpaonni suosi tällä kertaa Nukkekoti Lounatuulen Tainaa, onnea! Arvonnan suoritin ystäväni toimiessa onnettarena. Kiitos kaikille osallistujille, oli todella mukava lukea teidän parhaista löydöistä ja siitä, mitä etsitte kirpputoreilta. Minä etsin itse hyvin laidasta laitaan kaikenlaista pientä, kaunista ja retroa. Kankaat ovat minun heikkous ja niitä on vuosien mittaan kertynyt reilusti yli oman tarpeen. Lupaankin järjestää jatkossa vielä lisää kangasarvontoja ja laitan kankaita myyntiin myös facebookin rättei, lumpui ja retroi -palstalle.

Tainaa pyydän laittamaan sähköpostia osoitteeseen retrokoti@gmail.com ja tietenkin muutkin saa laittaa, jos tulee jotain asiaa minulle. Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille lukijoille!


12 kommenttia:

  1. Onnea voittajalle! Jään odottelemaan seuraavaa arvontaa, josko onni suosisi silloin! ;D

    VastaaPoista
  2. Onnee voittajalle! Onneks löysin pupukangasta viikonloppuna kirppikseltä, ei siis haittaa vaikken voittanutkaan. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee hyvä Maija! Mä löysin kanssa Fidasta punaista pupua vähän lisää viime viikolla.

      Poista
  3. Hei ja kiitos paljon arpojalle mun nimi tuli ihanaa kangasta tiedossa. Paljon kiitoksia jo etukäteen. Minä en voi laittaa sinulle viestiä alitako minulle viestiä taina.karjalainen1963@hotmail.com

    Kiitos.

    VastaaPoista
  4. Onnea voittajalle. Sulla on mielettömät kangasvarastot Omppu :)

    VastaaPoista
  5. Voi eiiii!!! Huomasin tän arvonnan vasta nyt. Oon epätoivoissani yrittäny löytää tuota lehmä-kangasta. Sitä kun oli meillä seinällä, kun olin pinnasänkyiässä <3. No, pitää jatkaa etsintää...

    VastaaPoista
  6. Sinulle on haaste minun blogissa :)

    VastaaPoista
  7. Hei kangas tai kankaat tulivat perilel kiitso paljon niin ihgu ihanista kankaista tulevat varmasti käytöön ja ovat mun aarteita onko muuten kuinkas vanhoja noi kankaat ? siis millon tehty?.. Ne on niin lutusen ihanii.. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIva että kelpaavat :) Pupukangasta ja Anneli-Airikka-Lammen Eläintarhaa on myyty jo joskus 70-luvulla Anttilassa, eli siltä aikakaudelta ovat ne. Viidakkokangas on luultavasti ulkomaista tuotantoa, olisko Dekoplussan ja tiettäkseni myös 70-luvulta :)

      Poista